rss

Наверх


Autodesk® 3ds Max® Techniques | Building a Character for Games

Autodesk® 3ds Max® Techniques | Building a Character for Games


for Windows


$29.99


alt


Reasons to Buy


  • Build a low-poly model that is optimized for game play



  • Refine it to create the hi-poly model you need to generate normal maps



  • Work with symmetrical and asymmetrical geometry; add just enough detail to make the character stand out; adjust smoothing groups as needed



System Requirements



  • Autodesk 3ds Max 8 or later



  • Monitor resolution 1024 x 768 or higher



  • Microsoft® Internet Explorer 6 or later



  • Apple® QuickTime® Player 7 or later



  • 3ds Max System Requirements>>



Learning Objectives



  • Original Idea and Concept Art



  • Starting the Low-Res Model with the Arm



  • Adding the Face



  • Working with Details and Smoothing Groups



  • Adding Asymmetrical Detail



  • Adding Detail to the Hi-Res Model



  • Creating Rivets



  • Adding Anatomical Detail



  • Fine Tuning and Finishing



Product Details


Skill Level: Intermediate
Format: e-DVD [approx. 165 minutes]
Date Published: April 2007


Includes


  • Support files



  • Interview with Arman Akopian


Сылки для скачивания

Раздел: Видео Уроки
ПОХОЖИЕ ПУБЛИКАЦИИ
Ошибка!
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

КОММЕНТАРИИ НА САЙТЕ
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.